Alege #Strategii de comunicare eficienta. Descopera cursurile construite de Antoaneta pentru profesionisti si businessuri. Creaza-ti propriul USP! Investeste in Reputatie!
Stay on message: Executive Leadership Communication 360°
# Peformanta Comunicarii in LeadershipDe ce Stay on message?
Cursul are abordarea de tip 360, utilizand perspectiva celor patru Q in obtinerea echilibrului, eficientei si impactului in comunicare.
Curs intensiv de 4 zile;
- format 50% workshop si 50% teorie, cu focus pe implementarea si dezvoltarea coeficientului comunicational, a capacitatilor interpersonale cu rol in marca proprie, organizatie si reputatie;
- mix intre metodele noi in comunicare si tehnici de teatru;
Cine are nevoie de acest curs?
• leaderii cu rolul principal in sustinerea spectacolului comunicarii, comunicarea ca spectacol;
Modulele de invatare ?
• Modulul 1: Dezvoltarea mesajului;
• Modulul 2: Realizarea prezentei executive;
• Modulul 3: Vorbire si Persuasiune;
• Modulul 4: Storytelling si Audienta;
Ziua 2
• Modulul 5: Pregatirea din interior: respiratie, relaxare si concentrare;
• Modulul 6: Expresivitate si limbaj corporal;
• Modulul 7: Rafinarea vocii si rostirii;
• Modulul 8: Dinamica vocala;
Ziua 3
• Modulul 9: Cum incepi si inchei un discurs;
• Modulul 10: Cele 7 componente ale unei prezentari puternice;
• Modulul 11: Gestionarea sesiunilor Q&A;
• Modulul 12: Comunicare eficienta in seminarii web, teleconferinte si conferinte video;
Ziua 4
Atelierul Voices of Leadership ;
• antrenamentul maximizează prin dialog, exercitii si feedback teoria explicata in cele trei zile de curs;
Coaching si consultanta dupa finalizarea cursului pe o perioada determinata si in functie de obiectivele curasantilor;
Mai multe informatii
COMUNICARE NONVERBALA - PERSONALITY SCANNER
Construieste-ti #brandul NonVerbalDe ce Comunicare NonVerbala?
In procesul comunicarii, 55% reprezinta mesajele transmise nonverbal, adica tot ce emitem cu trupul nostru. Paraverbal, prin voce, ton, ritm transmitem 38% din mesajele si doar 7% inseamna comunicarea verbala. Sa fii un comunicator bun, sa intelegi mesajele transmise de tine si interlocutorul tau, dincolo de cuvinte, inseamna sa ai costuri eficientizate, afaceri de succes si sa iti salvezi chiar si relatia de cuplu.
Cursul abordeaza dezvoltarea abilitatilor in comunicare din doua perspective:
- Comunicarea non, para si metaverbala ca sursa de colectare si difuzare de informatii;
- Eexerciții de construire a mesajelor personale si transmiterea lor prin respiratie, gandire, mentalitate si expresivitate corporala;
Formatele pe timpul de desfasurare si invatare ?
Antrenament intensiv – 3 ore;
- workshop adresat punctual, celor care au nevoie de pregatirea intensiva inaintea unui eveniment special, public speaking, interviu media, negocire, interviu de recrutare etc.
Curs intensiv de 2 zile;
- format 70% workshop si 30% teorie, cu focus pe sintetizarea celor mai eficiente practici si implementarea lor in comunicarea nonverbala.
Cine are nevoie de acest curs?
- Leaderii preocupati in dezvoltarea abilitatilor de comunicare, pentru a obtine o prezenta cu impact;
- Manageri interesati intr-o relationare eficienta cu echipele;
- Angajatii interesati in dezvoltarea carierei;
- Profesionistii din HR, comunicare si advocacy;
Care sunt scopurile cursului?
- cultivarea comunicarii nonverbale pentru o buna relationare in cadrul echipelor, cu impact in obtinerea rezultatelor propuse;
- adoptarea unui pattern eficient de comunicare cu rol in prevenirea sau rezolvarea conflictelor;
- dezvoltare prin oferirea si primirea de feedback;
- adoptarea metodelor strategice pentru a face fata oricarei situatii;
- dezvoltare acelor mesaje care definesc o pozitie puternica ce sustin comunicarea persuasiva;
- intelegerea diferentei dintre a auzi si a asculta, a vorbi si a comunica;
Care sunt rezultatele obtinute?
FOCUS 1
- intelegerea mesajele transmise de interlocutor prin comportamentul metaverbal;
- principiile care stau la baza mesajelor strategice;
- dezvoltarea increderii in sine si ințelegerea asertivitatii;
- identificarea obstacole si tipuri de gandire negativa si reflectarea lor in limbajul trupului;
- folosirea tehnicilor de limbaj non, paraverbal pentru amplificarea mesajului;
- constructia dialogului interior;
- intelegerea relatiei creier&corp si cum „una gandim si alta spunem”;
FOCUS 2
- limbajul corpului: canalul de transmitere a starilor afective;
- perspectica 360 in analiza si vizualizarea gesturilor;
- interpretarea privirii sociale si a privirii relationale;
- mesajele gatului si „autoritatea nodului de la cravata”;
- limbajul bustului prin comunicarea eul-ui;
- decodificarea mesajelor si transmiterea lor prin comunicarea cu mainile;
- limbajul picioarele, indicatorul cel mai onest despre ce gandim si simtim;
- dictionar de actiuni, pozitii si spatialitate;
FOCUS 3
- limbajul prezentei personale-vestimentatia;
- limbajul culorilor si mesajele comunicate;
- limbajul timpului si relationarea in echipa, la job in familie;
- limbajul paraverbal sau ce spune vocea si tonul despre starea emotionala;
Mai multe informatii
Nu uita ca fiecare curs creat de Antoaneta se poate adapta pentru scopurile specifice fiecarui client, companie, organizatie.
STORYTELLING FOR LEADERS -CREATIVITATE&COMUNICARE
Alege #povestea care se potriveste obiectivului tau.De ce Storytelling for Leaders ?
Misiunea esentiala a leadershipului este de a convinge, de a castiga mintile si inimile oamenilor. Povestea devine astfel, instrumentul implicit pentru scopul leaderilor. Sa inveti a povesti si sa transformi naratiunea in instrumentul puternic de comunicare strategica, devine esential pentru o personalitate, o cariera, o echipa, o organizatie si un business de succes.
Format
- accent pe invatare si practica;
- cursantii testeaza prin exercitii tot ceea au invatat si primesc feedback individual;
- cursul se desfasoara pe parcursul a 2 zile;
Cine are nevoie de acest curs?
Cursul este conceput in doua variante.
1 Nivelul Avansati
- pentru vorbitorii experimentati, care sunt interesati sa isi desavarseasca abilitatile in storytelling si sa foloseasca arta naratiunii pentru a imbunatati abilitatile de leaderi comunicatori.
2 Nivelul Incepator
- cei care inteleg forta de persuasiune a storytellingului;
- cei care vor sa isi dezvolte personalitatea si cariera;
- cei care doresc sa isi dezvolte abilitatile de storyteller;
- conducătorilor de la toate nivelurile care doresc sa isi completeze abilitatile de comunicare si de leader prin storytelling;
Care sunt scopurile cursului?
- invatarea si intelegerea procesului de creare a naratiunii pentru dezvoltarea comunicarii de business;
- livrarea unui ghid complet de tips&tricks in storytelling;
- realizarea mixului dintre storytelling si public speaking;
- alcatuirea unei antologii de povesti de business pentru discursuri, prezentari si stituatii de criza;
- dezvoltarea capacitatii de a crea povesti cu tipare narative si instrumente simple;
- cultivarea unei naratiuni autentice si convingatoare, esentiala pentru succesul unui leader;
- gasirea propriei povesti prin branding personal pentru leader;
- realizarea impactului emotional, conectarea cu audienta;
- evidentierea prin storytelling a comportamentelor dorite in echipe;
- constructia unui storytelling-show punand in actiune cuvantul, gestul, miscarea, rostirea, vocea;
- traducerea informatiilor tehnice intr-o viziune si imagine memorabila;
- impartasirea valorilor care definesc stilul de conducere si dezvoltarea organizationala;
Care sunt rezultatele obtinute?
- Intelegerea a ceea ce este sau nu o poveste;
- Alegerea cand si de ce se foloseste o poveste;
- Descoperirea si accesarea propriilor povesti;
- Constructiei unei povesti; tehnici, tipare, storyboard;
- Aplicarea tehnicilor de storytelling in a captiva audienta, de obicei distrasa si supra-conectata la tehnologie;
- Vizualizarea ca instrument de a structura in mod eficient povestea;
- Folosirea tiparelor narative specifice pentru fiecare actiune si mesaj;
- Folosirea storytellingului pentru a spune cine esti: verbal, vizual, body image si metaverbal;
- Implicarea povestii pentru a diminua zvonurile;
- Construirea unei povesti potrivite pentru audienta si situatie;
- Folosirea naratiunii pentru a implementa idei noi;
Mai multe informatii
MEDIA TRAINING - MEDIA SKILLS
Pune in prim plan #Comunicatorul din tine.De ce MEDIA TRAINING?
Intr-o piata extrem de competitiva, sa iti construiesti vizibilitatea in media devine una dintre cele mai valoroase abilitati de business. Sa iti prezinti mesajul cat mai bine, sa răspunzi eficient la intrebarile presei si sa lucrezi cu jurnalistii, toate acestea devin puncte vitale pentru succesul tau.
Programul Media are o abordare complexa, structurat si articulat pe formate de invatare si de timp, in acord cu scopurilor cursantilor.
Formate, timpul de desfasurare si invatare
Antrenament intensiv – 3 ore;
- workshop adresat punctual, celor care au nevoie de pregatirea prezentei intr-un format media: interviu print, online, video, tv, talk show, news;
Curs intensiv de 1 zi-6 ore;
- mix de 80% workshop, 20% teorie, destinat celor care doresc sa obtina un maxim de informatii, intr-un minim de timp despre strategiile si tehnicile necesare pentru un interviu media;
Masterclass de 2 zile;
- mix de 40% teorie si 60%, workshop adresat nivelului de top management, profesionistilor din departamentele media&comunicare, marketing, HR din companii, organizatii antreprenoriale si institutii publice;
Media Interview Training
Curs cu abordare generalista, 80% workshop, 20% teorie.
Cine are nevoie de acest curs?
- profesionistii din PR&Comunicare, aflati la nivel incepator& mediu care doresc sa dezvolte comunicarea cu media;
- specialistii cu potential de reprezentare si implicare în interviuri media sau în informarea presei, in numele unui purtator de cuvant;
Care sunt scopurile cursului?
- intelegerea si analiza conceptele de baza din media(TV, radio, print si online);
- aplicarea gamei de strategii si tehnici de interviu media, de la pregatire la prezenta eficienta;
- obtinerea de informatii relevante despre jurnalism si dinamica interviurilor;
- familiarizarea cu tehnicile si camera de filmare;
Care sunt rezultatele obtinute?
Performanta personala:
- participarea in interviuri sigure si eficiente;
- transmiterea de credibilitate si autoritate;
- construiirea increderii si constientizarii de sine;
- obtinerea starii de calm sub presiune;
- invatarea din interviuri simulate, pentru diferite formate media;
- imbunatatirea limbajul non si paravebal;
- realizarea unui aspect de impact pentru TV;
- eficientizarea comunicarii si prezentarii de zi cu zi;
Strategie in mass-media
- Comunicare de mesaje puternice si memorabile;
- Managementul imaginii personale in media;
- Intelegerea si controlul dinamicii interviurilor;
- Setarea propriei agende si pastrarea ei in timpul interviului;
- Gestionarea intrebarilor dificile si transformarea in propriul avantaj;
Mai multe informatii
Advanced Media Skills
Masterclass conceput 60%workshop, 40%teorie
Cine are nevoie de acest curs?
Cursul este creat pentru nivelul :
- Executiv leadership;
- Managerilor de PR si Comunicare;
- Comunicatorilor cu experienta;
Care sunt scopurile cursului?
- Ințelegerea tendintelor si provocarilor actuale din media (ex. fake news, jurnalism de opinie);
- Construirea relațiilor solide cu media, ca parte vitala a strategiei de comunicare in business;
- Dezvoltarea abilitatilor personale pentru abordarea mass-media intr-o maniera responsabila si corecta;
- Articularea prezentarii mesajele in mod clar si antrenant;
- Preluarea controlul cu succes a interviurilor in timpul crizelor de imagine;
- Rafinarea reprezentarii intereselor organizatiei in mod eficient, in interactiunile cu mass-media;
- Dezvoltarea abilitatilor de Pitching si realizarea efectiva a sesiunilor de Pitching si Pitching Time;
Care sunt rezultatele obtinute?
Performanta pentru #Brand:
- Pregatirea rapida si eficienta pentru interviuri si conferinte de presa;
- Dezvoltarea de mesaje media incisive si accesibile prin storytelling;
- Explicarea problemelor complexe intr-un mod simplu in materialele adresate jurnaliștilor (TV, radio, print si online);
- Ințelegerea modului de gandire a jurnalistilor si funcționarii organizatiilor media;
- Livarea informatiilor, astfel incat jurnalistii sa le transform in stiri;
- Jurnalismul de brand si sesiunile de Pitching;
Performanta pentru #Reputatie:
- Eficientizarea transmiterii mesajul cheie prin prezenta fizică, pornind de la vestimentatie, limbaj corporal, atitudine si voce;
- Anticiparea si gestionarea intrebarilor capcana si relationarea cu reporteri dificili;
- Impactul prezentei publice a comunicatorului asupra mesajului, brandului si reputatiei;
- Dezvoltarea increderii in fata diferitelor tipuri de public;
- Gestionarea emotiilor prin tehnici de reconfigurare cognitiva;
- Valorifica prezentei in mass-media ca abilitati de business;
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.