#Cursurile care fac diferenta

  ⭕️ Adaptabilitate si solutii personalizate

 

 ♦FOCUS 1-DINAMISM

  • Metoda de a lucra: 80% workshop, 20% teorie;
  • Solutii practice si in timp real, care raspund cerintelor specifice organizatiilor, companiilor, persoanelor fizice;

 

 

FOCUS 2-FLEXIBILITATE

  • Personalizarea cursurilor, conform cu cerințele clientului ;
  • Proiectarea si construirea speciala a cursului, pe baza colaborarii cu  departamentele de HR, PR&Comunicare, L&D  pentru  identificarea nevoilor  specifice organizatiei, echipei, leaderilor;

 

FOCUS 3-ADAPTABILITATE LA  NUMARUL DE PARTICIPANTI

  • Pentru echipe de peste 10 persoane;
  • Pentru micro-traininguri, cu 4,5 persoane;
  • One-to-one(individual);

 

FOCUS 4 BENEFICIILE  SOLUTIILOR  PERSONALIZATE

  • Confidentialitate: se lucreaza pe probleme sensibile intr-un curs privat;
  • Locatie: clientul economiseste resurse(de timp si financiare) cursul desfasurandu-se in propria locatie;
  • Continut personalizat: se lucreaza pe workshopuri, scenarii  și studii de caz specifice clientului;
  • Feedback: clientul primeste planuri individuale de dezvoltare si o perioada de consultanta de 30 de zile de la finalizarea cursului;

 

 

 

      ⭕️  Targetul  cursurilor create de Antoaneta;

  • Compania =dezvoltarea abilitatilor in #comunicare inseamna rezultate pe termen lung pentru: organizatie, echipa, client, business.
  • Organizatia =investitia in programe personalizate in #comunicare reprezinta dezvoltarea fortei de munca, ajutand in acelasi timp fiecare persoana sa-si indeplineasca potentialul individual.
  • Leaderul = puterea #comunicarii este instrumentul vital pentru SINE  si business.
  • Managerul = investitia in persoane si echipe implica un angajament pe termen lung pentru dezvoltarea profesionala.
  • Antreprenorul= intelegea rolul strategic pe care il are #comunicarea in procesul de dezvoltare, diferentiere si pozitionarea a afacerii sale.
  • Profesionistii in PR&Comunicare, Marketing, HR si Vanzari = preocuparea pentru dezvoltarea profesionala continua a abilitatilor in #comunicare.
  • Angajatului din mediul corporate =atinga obiectivelor setate  de promovare in cariera, prin dezvoltarea abilitatilor de #comunicare.
  • TU=comunicarea si dezvoltarea sunt parte integranta din planul de cariera pe termen lung.

 

 

 

 ⭕️  Lineup cursuri:

Cum sa fii un #comunicator profesionist, chiar si în cele mai dificile circumstante.

Cum sa ai o  #comunicare eficienta,  pastrand credibilitatea si #reputatia.

Cum sa gestioneazi  #impactul comunicarii si a imaginii personale.

Cum sa iti construiesti  #stilul de comunicare.

Cum sa controlezi impactul pe care il are #stresul asupra comunicarii si cum  sa te adaptezi.

Cum sa dezvolti  #mesajele ESENTIALE, ca parte critica a procesului de comunicare.

 

Cum sa constientizezi cat de importanta este #dezvoltarea abilitatilor in  ascultarea,   pentru tine si pentru organizatie.