#INNOVATION#PODCASTFără categorieSPECIAL

PODCAST: Care este noul mindset în bătălia pentru social sharing?

Un nou episod din podcastul Strategii de #Comunicare Eficientă, o platformă despre People&Communication.

 

 

Experimentează! Asta voi spune mereu. Fă experimente, dacă vrei să vezi că ai înțeles în ce direcție se duc lucrurile. Propune oamenilor o schimbare în comportamentul pe care-l au.-Nansi Lungu

 

Cheia discuției este despre mindsetul omului de marketing, a creatorului de content marketing.

 

Invitatulul acestui episode este Nansi Lungu, Consumer’s Behavior Coordinator, Bitdefender.

Nansi este Doctor în Filosofie.A studiat problematica conștiinței acumulând, astfel o experiență de peste 15 ani în domeniul Știintelor Cognitive. Nansi este directorul Nudge Team a carei echipă a condus-o încă de la începuturile ei, în 2015. Totodată, Nansi coordonează departamentul de Consumer Psychology al Bitdefender și este Lector Dr. la Facultatea de Psihologie a Universitatii Titu Maiorescu București, Catedra Științe Cognitive.

Ca specialist și trainer în Consumer Psychology & Economic Behaviour, Nansi este un consultant de încredere pentru unele dintre cele mai cunoscute și respectate corporații din România. În cadrul acestora, a dezvoltat campanii publicitare care au ca punct de plecare considerații privind diferite tipuri de comportament și justificarea lor evoluționistă.

Conținutul este catalizatorul. Indiferent că ești un start up, un business consolidat, un brand puternic, organizație sau companie, content marketingul este marea provocare. În acest internet, în viitorul augmentat, cum construiești acest content marketing?

Cum modelezi emoția, altfel și diferit față de concurența ta, în industria ta, în așa fel încât contentul tău să determine acțiunea de social sharing a consumatorului?

În acest episod discuția se concentrează pe construirea unei culturi de creare a conținutului. Cheia discuției este despre mindsetul omului de marketing, a creatorului de content marketing.

 

„The Psychology of Sharing”

 

Da, conținutul contează.Dar atenție mare!Întrebarea este: în ce rețea se va duce conținutul?-Nansi Lungu

 

În discuția cu Nansi am pornit de la unul dintre cele mai importante studii realizate de New York Times Customer Insight Group.„The Psychology of Sharing” în care autorii explică motivele  pentru care oamenii fac această acțiune de social sharing care rămâne  barometrul în psihologia consumatorului

 

Studiul răspunde la următoarele întrebări:

  • Cum te asiguri că tot mai mulți oameni dau share contentului tău?
  • De ce oamenii împărtășesc conținutul online? Înțelegerea motivației.
  • Care sunt cele 6 social sharing Persona în  contentul  digital?
  • Cum să folosești motivația consumatorului pentru a te conecta cu publicul/audiența ta?

Dacă vrei să citești și să descarci studiul, poți să regăsești aici versiunea integrală din .„The Psychology of Sharing”.

 

 

Lineup-uri de urmărit în podcast

 

Firmele puternice, Amazon, Facebook…etc au făcut o trecere foarte importantă. Ele spun așa: nu mai profilăm consumatorul. Este prea complicat să mai facem asta. Dar îi propunem  o infinitate de variante și vedem ce alege. O altă tactică a acestor companii este totuși să profileze consumatorul, dar la nivel minimal  și apoi să îi propună experimente, “nudges”-uri, împingând consumatorul să facă tot felul de acțiuni.-Nansi Lungu

 

Lineup-uri de urmărit în podcast:

  • să fiu sursă de încredere pentru ca în momentul în care  audiența dă share contentului meu, își asumă acel content, ca fiind de încredere și interesant,
  • contează cum te prezinți unei mase critice,
  • contează cum arată rețeaua în fața căreia te prezinți,
  • contează foarte mult prima rețea din jurul tău, care s-ar putea să fie hiperamplificatoare,
  • contează conținutul, dar și mai important este în ce rețea se duce,
  • mintea noastră ne crează impresia că vedem esența,
  • focus pe comunitatea  pe care reușești să o construiești
  • lupta foarte interesantă este cum construiesc o comunitate și cum mă va vedea ea pe mine,
  • nevoile primare ale consumatorului  pe care conținutul le targhetează se schimbă în funcție de modul cum societatea exagerează anumite lucruri dar și cum le pune pe  altele în secundar,
  • ne păcălim grav dacă noi credem că există ceva universal în noi,
  • nevoile fundamentale există, dar sunt legate de social și trebuie să fim atenți la ele, pentru că nu sunt  simplist fundamentale,
  • propune oamenilor o schimbare în comportamentul pe care il au
  • experimentează daca vrei să vezi în ce direcție se duc lucrurile,
  • orice public  din lume evoluează la schimbările din jur,
  • studiile arată că în 10 ani de zile ne schimbăm până și cele mai intime opțiuni,
  • când îți faci o strategie de content trebuie să cunoști foarte bine cât vrei să influențezi, pe ce perioadă de timp,

 

Unde poți asculta episodul Care este noul mindset în bătălia pentru social sharing? 

SPOTIFY   ⁄   APPLE PODCAST ⁄  GOOGLE PODCASTS   ⁄   

 

Cum comunicăm eficient?

 

În fiecare lună comunitatea mea primește o ediție nouă din newsletterul creativ SELFIE-Communicațion@Scale.

Dacă vrei să faci parte din cei interesați și preocupați de comunicarea 360, te poți abona la SELFIE.

 

TEASING! Nu rata viitorul episod despre Cum folosești tehnicile din storytelling în pitching?

 

Abonează-te la podcastul meu și comunicăm pe Facebook,INSTAGRAM, Linkedin și You Tube și pe site-ul meu.

Keep communication H.O.T.Honest, Open and two-way.

Best!

 

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *