Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romaneşti în 2019.
Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile imediat urmatoare regasim Dorna, Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG si Elmiplant.
Romanii considera marcile romanesti ca fiind autentice side calitate.
Aflat la a zecea editie, studiul denota coerenta, cu un top 10 stabil, in care romanii vad in continuare marcile romanesti ca fiind autentice, de calitate si pe care te poti baza.
In acelasi timp, pentru prima data in cei zece ani de analiza, consumatorii au mentionat ca minusuri promovarea minimală si lipsa de dezvoltare optima a conceptelor si serviciilor brandurilor romanesti.
“Ne bucuram sa vedem apetenta crescanda a romanilor pentru branduri romanesti si suntem mandri ca, prin proiectul BrandRo, contribuim an de an la promovarea performantei in brandingul autohton”
a declarat Marta Usurelu, publisherul revistei Biz.
Studiul integral cu topul celor mai puternice branduri romanesti se regaseste in suplimentul editorial “100 cele mai puternice branduri romanesti”, realizat de revista Biz. Costul de achizitie este 50 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 75 lei (TVA inclus) varianta fizica. Proiectul se poate comanda aici https://brandro.ro/
Importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea sunt indicatori pentru #Performanta.
Topul celor mai puternice 100 de branduri romanesti masoara “puterea“ marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali.Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani.
Performanta marcilor romanesti este masurata in baza a trei indicatori: importanta marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei. Importanta unei marci pentru consumator a fost masurata cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) si toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, in total avand 10 categorii de produse.
Biz, brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri online si offline.
Businessul Biz Agency inglobeaza revista Biz, Biz Events – o divizie puternica de organizare evenimente si conferinte, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienti, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piata si portalul online revistabiz.ro.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii si topuri in parteneriat cu agentii de research, pe cele mai importante domenii de activitate din Romania: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merita sa lucrezi, Topul agentiilor de PR din Romania, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizeaza anual zeci de conferinte de business si evenimente corporate sau gale, transmitand continut relevant in formate inovatoare si atractive pentru publicurile tinta.
Revista Biz: Este o voce originala si profesionista a presei de business romanesti. O revista deschizatoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor si comunitatilor de business.
Biz Storymakers: Divizia transforma mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasa din punct de vedere al formei si continutului, punand la dispozitia brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.
Unlock Market Research este o companie de consumer know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc, infiintata in 2008. Unlock este specializata in studii de strategie de brand si marketing cultural, centrate pe descoperirea de insighturi despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea clientilor pentru care lucreaza.
Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoasterea acesteia dincolo de Romania, Unlock coordonand in prezent cercetari internationale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic in numeroase cazuri de Effie, cei mai multi dintre clientii sai fiind de altfel si premiati.
La sfarsitul anului 2014 Unlock a trecut printr‑un proces de repozitionare si schimbare de logo, transformandu-se in agentie de consumer know-how integrat (cercetare de piata, data mining, pozitionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation).