” Va rugam sa nu atingeti”

Publicat pe

Despre ATINGERE si REZISTENTA     Ati vazut acest anunt prezent mai peste tot. Sincer, nu l-am suportat si de cate ori am putut, l-am trisat. Si am indraznit sa ating acel ceva de care eram interesata, ca sa aflu mai mult. Am avut aceasta problema de cand ma stiu. Mama imi spunea ”Chiar trebuie
CITEȘTE MAI MULT

Acest virus a impus o altfel de criza

Publicat pe

 Interviu cu Marta Usurelu, Owner&Warrior @RevistaBiz M-am intalnit cu Marta pe 5 martie la Social media summit-Bucuresti. Echipa Biz a adus impreuna cei mai influenti specialisti in online si comunicare, companii si agentii de marketing, bloggeri. Niciunul dintre toti cei prezenti la summit nu isi putea imagina ca, in doar 15 zile Lumea va intra
CITEȘTE MAI MULT

Comunicare de leadership în Resurse (mai)Umane

Publicat pe

Seminarul Comunicare de Leadership în Resurse (mai)Umane.   Potrivit unui raport recent realizat de  McKinsey Global Institute, până în 2030  vom asista la schimbări majore, profunde în domeniul resursei umane. Evoluția rapidă a noilor tehnologii-automatizarea, configurează o altă imagine a acestui domeniu.   Care sunt cele mai importante elemente care compun the big picture în
CITEȘTE MAI MULT

Noul model de învățare: Ce urmează din 2020?

Publicat pe
Noul model de învățare: Ce urmează din 2020?

Customer experience în Employee experience reconfigurează  acest  nou model de învățare 4IR mișcă lumea, cu impact puternic în  economie, joburi, cariere, în toată viață noastră. Automatizarea  schimbă dramatic natura muncii. Cum ne adaptăm? Ce strategie aplicăm? Ce trebuie să ajusteze deopotrivă, angajații și angajatorii ? ” Exista un singur bine-cunoașterea și un singur rău-ignoranța”-Socrate Reimagining
CITEȘTE MAI MULT

Cele mai puternice branduri romanesti in 2019

Publicat pe

      Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romaneşti în 2019.   Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile imediat urmatoare regasim Dorna, Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG si Elmiplant.   Romanii considera marcile romanesti ca fiind autentice side calitate.
CITEȘTE MAI MULT