#PODCASTSPECIAL

PODCAST: De ce ai nevoie in managementul crizelor de strategic intelligence?

#StrategicIntelligence #ManagementulCrizelor

Incertitidinea este noua normalitate. Brandurile, companiile, liderii si organizatiile au nevoie de antrenamente speciale in managementul crizelor. Aflati din acest nou episod din podcastul Strategii de Comunicare eficienta, de ce strategic intelligence raspunde exact acestei nevoi.

Invitata mea este  Amira Radulescu, director Institute of Business Competitive Intelligence.

 

Temele episodului:

  • Crizele, nouă normalitate pentru state, guverne organizații și afaceri.
  • Digitalizarea are multe avantaje evidente.  Dar și dezavantaje,
  • Strategic Intelligence, noul antrenament in Managementul crizelor.
  • Relatia dintre strategic marketing și Strategic Intelligence.

 

Crizele, noua normalitate pentru state, guverne, organizatii si afaceri.

Niciodata pana acum nu a fost mai usor sa declansezi un razboi, o revolutie, o lovitura de stat sau sa distrugi reputatia unei companii, increderea consumatorilor in ea, ceea ce poate duce la un esec major. Chiar inainte de pandemie am lansat la un moment dat un workshop “Tu cum te-ai pregatit pentru urmatoarea criza”. Majoritatea a crezut ca ne referim la o criza financiara si primeam raspunsuri de genul “nu mai vine acum criza” sau “suntem deja in criza, o sa treaca mai usor decat ultima, din 2008”. Foarte putini isi puneau problema unui alt tip de criza.

Amira Radulescu

 

Digitalizarea are multe avantaje evidente dar si dezavantaje.

Social media detine toate instrumentele necesare pentru a manipula mase mari de oameni, pentru a influenta alegeri, pentru a produce polarizare, in general. Prin algoritmii de care se foloseste, prin expunerea repetata la un anumit tip de mesaje, oamenii sunt convinsi, treptat, ca anormalul poate fi normal, acceptabil. Si totul in numele “corectitudinii politice”. In numai cateva ore, cativa vectori de influenta prezenti in mediul online pot declansa si intretine pe termen lung o criza majora pentru un stat sau pentru o companie.

Amira Radulescu

 

Strategic Intelligence, noul antrenament in Managementul crizelor.

Business & Competitive Intelligence – informatii pe baza carora se pot lua decizii. Strategic Intelligence-Din perspectiva analizei de tip cost-beneficiu produsele de intelligence strategic sunt printre cele mai greu de evaluat în valori monetare. Principalul lor beneficiu este îmbunătățirea planificării strategice a companiei și evitarea crizelor majore.

Așa cum companiile trebuie să-și monitorizeze vulnerabilitățile in-house, trebuie să monitorizeze și presiunea care i-ar putea afecta pe unii dintre clienții, furnizorii, contractanții sau partenerii lor.

Simularile si generarea de scenarii te pot ajuta sa te pregatesti pentru situatii limita, antrenandu-te intr-un mediu sigur si cu costuri minime.

Amira Radulescu

 

Relatia dintre strategic marketing și Strategic Intelligence.

Tradiționalul crisis management urmează strategia de „own your story”; adică te misti rapid pentru a menține controlul asupra modului în care povestea unei probleme sau a unui incident este impartasita si interpretata si, prin aceasta, modelezi modul în care publicul extern evalueaza performanta organizatiei. Intr-o lume dominata de retele sociale, este foarte dificil sa pastrezi controlul asupra propriei tale povesti si incercarile de a face acest lucru prin metode traditionale (controlul accesului la informatii, protocoale de raspuns deliberate si formale etc.) pot fi contraproductive.

Amira Radulescu

 

Conecteaza-te cu Amira Radulescu pe:

Institute of Business Competitive Intelligence

 

Resurse pentru #Strategic intelligence:

BUSINESS & COMPETITIVE INTELLIGENCE – O ACTIVITATE ETICĂ ȘI LEGALĂ

DE CE AI NEVOIE DE BUSINESS COMPETITIVE INTELLIGENCE

 

Nu rata urmatorul episod  din Strategii de #Comunicare eficientă and Keep communication H.O.T. : honest, open and two-way.

Best!